Acest site foloseşte cookies. Navigând, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe detalii.

   

Dacia Lodgy
Ok. Să ne imaginăm următorul scenariu...te cheamă soția și-ți spune: ”cumpără, te rog, două bucăți de ceafă, 3 cepe, o pungă de mălai și 1kg de roșii. Diseară facem [...]
Opel Ampera
Mă întind, casc adânc și privesc pe geam. Dimineață senină de aprilie...pomii înfloriți răspândesc o puternică mireasmă în eter, păsările triluiesc prin răcoarea zilei abia născute, soarele portocaliu își face [...]
Renault Fluence Electric
1 octombrie 2010. Paris. Vânt uşor. Luăm autocarul până la Centrul de Cercetări Renault, pentru primul test făcut de vreun canal media din Romania cu modelele electrice Renault. Ajungem. [...]
Opel Insignia
Verde. În primul rând – o culoare. În ultima vreme – un concept. Pentru mine, timp de două zile – un mod de viaţă. Totul a început cu concursul “Eco jurnalistul anului 2009”, organizat de greenblog.ro şi Opel [...]
Ford Fiesta
Nu credeam că o maşină din segmentul B mă poate impresiona atât de mult. Mai mult, nu credeam că o maşină nemţească poate avea “coarne”. Dar a reuşit. Se numeşte Fiesta. Ford Fiesta.[...]
Renault Megane
Consola de comandă a climei a apelat la un desen aparte: butoanele înconjoară display-ul. Trucul a reuşit să mascheze 15 butoane care par mult mai puţine. Mai jos, la sistemul audio, găsim încă 17 butoane şi [...]
Acura RDX
Urma să vizităm Canada pentru o lună. Planuri, vise, Munţii Stâncoşi, 12x2 ore de zbor. Abia aşteptam! Cu toate astea, niciun concediu nu pare pe deplin realizat dacă nu munceşti un pic. Şi cum munca e izvor de sănătate[...]
BMW 320Xd
Să presupunem că aveţi de testat un BMW timp de câteva zile. Cum v-aţi simţi? Ştiu, şi noi am fost cam supăraţi... Celor cu simţul umorului mai puţin dezvoltat le spun că...am glumit. Pe cei cărora marca BMW nu le spune prea [...]
Lancia Ypsilon
Posesor de Lancia Thema Turbo fiind, am plecat către showroom-ul Autoitalia cu o mare curiozitate: mai face Lancia maşini ca altă dată? Robuste, confortabile şi rapide? Ar trebui, dacă ne gândim că de mai bine de 100 de ani [...]
Mini Clubman S
Se spune ca fiecare dintre noi ar face fata unei cantitati de 1mg de adrenalina in situatii critice. Dar daca secunda de secunda, timp de 20 de minute esti bombardat cu o tona de adrenalina? Daca relatia dintre tine si sosea devine [...]
Renault Laguna dCi
"Numiti în 5 secunde tot atâtea simboluri galice.” Daca ati primi o astfel de provocare, ce ati raspunde? Probabil: Turnul Effel, cocosul galic, Champs Elysees si Edith Piaf. Bine, si ultimul? Nu, nu ultimul. Primul. Aproape sigur, primul [...]
Chevrolet Captiva 2.0D
General Motors are o traditie de cateva zeci de ani in producerea de tot-terenuri. Mari, excesiv de puternice, incapatoare, cu abilitati de catarator deosebite. Barbatesti, aproape brutale, incompatibile cu termeni [...]
Alfa Romeo 159 2.4JTDM
2006 reprezinta pentru Alfa Romeo anul in care intra in segmentul premium al clasei medii cu un model exceptional. Elitei formata din BMW Seria 3, Mercedes C-Klasse, Audi A4, Honda Accord si Toyota Avensis i se alatura Alfa 159 [...]
FIAT Albea II 1.4i
De când lumea si Pamântul (de fapt, doar de vreo 50 de ani), producatorii auto au o oferta extrem de diversificata în functie de fiecare piata auto în parte. De exemplu, în timp ce europenii se delecteaza cu Passat, Golf si [...]
FIAT Croma 1.9Mjet
Cu ocazia SIAB 2005, Autoitalia a lansat pe piaţa din România noul FIAT Croma. Platforma poartă numele de cod “Epsilon” şi este comună cu cea a modelelor Opel (Vectra si Signum) şi Saab 9-3. Cu toate acestea, Croma este mai mare decât oricare dintre „surorile” sale, FIAT pretinzând că este cea mai spaţioasă maşină din clasa sa. [...]
Citroen C4 1.6HDi
Pentru cei care au văzut spotul publicitar al lui C4, facem o precizare: francezii nu au exagerat prea mult. C4 este, într-adevăr, un robot pe roţi. De la funcţiile de pilotaj până la cele de confort, noul Citroen este burduşit cu display-uri, computere şi tot felul de sisteme electronice. Din acest punct de vedere, este un model unic în clasa compactă. Însă nu numai şoferul este tratat regeşte, ci şi pasagerii. [...]
Alfa Romeo GT 1.9JTD
Când am primit vestea, am fost încântat peste măsură: 1.000 km la volanul unei Alfa Romeo. Când începusem să-mi conturez în minte itinerariul – a doua bombă: modelul pe care urma să-l testez era noul GT, adică cea mai rapidă maşină construită vreodată de torinezi. De două ori super! Deja mă vedeam tăind virajele de la Cheia cu pedala la podea, la volanul unui V6 3,2l în 6 trepte, când elanul mi-a fost tăiat brusc: era vorba de un ... Diesel. „Un Diesel pe un coupé?” am întrebat eu dezumflat [...]
Chevrolet Epica 2.0i
Noul vârf de gamă Chevrolet este în România. De aceea, am incercat sa obtinem un test cu Epica, însă nu ştiam că vom reusi atât de repede. Am sunat la General Motors Romania, am primit confirmarea şi în cel mai scurt timp eram în parcarea sediului Chevrolet-Opel gata de test. Primul aspect remarcat a fost mărimea caroserie, a farurilor, a măştii faţă, a consolelor, a stopurilor... De fapt, din cauza dimensiunilor uriaşe, roţile (215/50R17 par uşor subdimensionate, deşi privite separat, sunt de-a dreptul [...]
Kia Picanto 1.1CRDi
Prima dată am dat nas în nas cu Picanto în 2004, prin Germania. Am rămas plăcut surprins de designul micuţei coreene: prin unele artificii, maşina pare a avea dimensiuni mai mari decât în realitate. Farurile şi proiectoarele de ceaţă sunt „împinse” către extremităţile caroseriei, iar masca este îngustă. Acestea, împreună cu ecartamentul faţă mărit, dau senzaţia de maşină mai lată decât este de fapt. Consolele faţă şi spate, excesiv de scurte, au rol dublu: pe de o parte conferă un aspect sportiv liniei laterale, iar [...]

© 2008 - 2017 demaraj.ro. Toate drepturile rezervate.
Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acord scris.