Acest site foloseşte cookies. Navigând, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe detalii.

   

BMW K 1200 S



Cine ar fi crezut odată că specialiştii în boxere vor construi un 4 în linie? Şi în fond cui i-ar păsa, atâta vreme cât din 1157 cm3 scoate 167 cp@ 10250 rot/min? Să ne gândim ce-ar însemna asta la o greutate la gol de 227 kg... Păi, ştiinţific vorbind, rupe! Adică atinge suta în 2,8 secunde. Evident, frânează mai repede, graţie ABS-ului şi discurilor de 320 mm pe faţă (264 mm pe spate). Precum maşinile, poate fi echipată cu sisteme de securitate activă: ASC (control automatic al stabilităţii), ESA (ajustare electronică a suspensiei) şi TPM (monitorizarea presiunii în anvelope) sau ABS de generaţia a II-a pe ambele roţi. Iar pentru temperaturi scăzute, coarnele ghidonului sunt încălzite. Şi cum sistemele electronice nu fac nimic fără o bază mecanică solidă, K 1200 S se laudă cu un cadru din aluminiu, care-i asigură rigiditate maximă şi greutate minimă. Suspensia faţă, de tip BMW- Duo lever asigură o cursă de 115 mm, în timp ce Evo Paralever-ul de pe spate 135 mm, garda la sol fiind de 117 mm. Gdigonul este înclinat la 60,6°, astfel manevrabilitatea fiind optimă în concepţia celor de la BMW. Cât despre ambreiaj, pentru transmiterea celor 130 Nm s-a folosit un sistem multidisc cu baie de ulei de 151 mm, cuplat la un schimbător de viteze în 6 trepte.


BMW-K-1200
BMW-K-1200
BMW-K-1200


Sursa imaginilor: BMW.
Bogdan Grigorescu

Comentarii


Adauga un comentariu
Nume
Email
  (nu va fi facut public)
 
 
 

© 2008 - 2017 demaraj.ro. Toate drepturile rezervate.
Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acord scris.