Acest site foloseşte cookies. Navigând, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe detalii.

   

Triumph Rockett




N-o să vă irosesc spaţiul cu prezentarea mărcii englezeşti. Prefer să salvez câteva rânduri pentru a puncta cât mai multe detalii legate de tourer-ul lor de top: Rocket III Touring.
Încep cu ce-i mai puţin spectaculos. Şaua are o lăţime de... 45cm, pentru confort regesc la călătoriile lungi, fiind complet impermeabilă datorită celor 3 straturi material şi cusăturilor „sigilate".

Triumph-Rockett
Triumph-Rockett
Triumph-Rockett
Triumph-Rockett


Cele două portbagaje laterale sunt etanşe, detaşabile în 5 secunde şi se-nchid folosind cheia de contact. Au un volum de 36 litri. Motorul în 3 cilindri are 2294 cm3(!), fiind astfel mai mare decât al multor maşini de pe piaţă. „Stors" bine, scoate 106cp@2025 rot/min! Pentru a transmite forţa la roată, cutia viteze cu 5 trepte este cuplată de o parte la un ambreiaj multidisc umed, iar de cealaltă la un cardan.

Triumph-Rockett
Triumph-Rockett
Triumph-Rockett
Triumph-Rockett


Dimensiunile motocicletei sunt ieşite din comun: 2608 mm lungime şi 895 lăţime. Ampatamentul măsoară 1708 mm, greutatea „la gol" este de 358 kg. Pentru a le opri în siguranţă, roata faţă este echipată cu două discuri de frână de 320 mm diametru şi etrier cu 4 pistonaşe, iar cea spate cu un singur disc de 316 mm şi etrier cu 2 pistoane. Cu 16575 € le puteţi cumpăra pe toate cele de mai sus „la pachet" şi în plus mult, mult stil.

Triumph-Rockett
Triumph-Rockett
Triumph-Rockett


Bogdan Grigorescu

Comentarii


Adauga un comentariu
Nume
Email
  (nu va fi facut public)
 
 
 

© 2008 - 2017 demaraj.ro. Toate drepturile rezervate.
Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acord scris.