Acest site foloseşte cookies. Navigând, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe detalii.

   

Cel mai economic Golf



Ce spun ei?

Cea de-a doua generaţie a Golf-ului BlueMotion aşteaptă în blockstart-uri: beneficiind de tehnologiile TDI, start-stop şi recuperarea energiei la frânare, acesta este cea mai economică maşină din segment. Este deja disponibilă în Germania, începând cu 21650€.

Cel-mai-economic-Golf
Cel-mai-economic-Golf
Cel-mai-economic-Golf


Noul Golf BlueMotion aduce pe piaţă un pachet complet de sisteme care-i permit să atingă niveluri extrem de scăzute de consum şi emisii. Cu un consum mediu de numai 3.8l/100km şi emisii CO2 de numai 99g/km, acesta este cel mai economic Golf din toate timpurile. Eficientul porpulsor 1.6 TDI are o mare contribuţie la aceste rezultate. Tehnologia Common Rail permite atingerea a 105cp, în condiţiile în care economia de combustibil este mai mare decât la prima generaţie de Polo BlueMotion. Această comparaţie arată eforturile pe care le face Vw pentru a creşte eficienţa întregii game.

Cel-mai-economic-Golf
Cel-mai-economic-Golf
Cel-mai-economic-Golf
Cel-mai-economic-Golf


Puterea este transmisă la sol prin intermediul unei cutii de viteze cu 5 rapoarte lungi. Mai mult, prin intermediul unei interfeţe, maşina “recomandă” şoferului schimbarea treptelor la momentul oportun, pentru a obţine cel mai bun consum. Alte sisteme care cresc eficienţa noului model sunt regenerarea energiei pierdute la frânare, sistemul start-stop (care opreşte motorul automat la intrarea în repaus a maşinii), pneurile cu rezistenţă minimă la înaintare, jantele ultra-uşoare şi aerodinamice şi caroseria aerodinamică.

Cel-mai-economic-Golf
Cel-mai-economic-Golf
Cel-mai-economic-Golf


Ce spunem noi?

Am ajuns într-un punct în care tehnologia Diesel a depăşit motoarele hibride din toate punctele de vedere: consum, preţ de achiziţie, greutate (implicit ţinută de drum), complexitate, volum. Dacă nu se întreprinde ceva în sensul eficientizării ansamblului de propulsie hibrid, vom avea un câştigător clar. Mai mult chiar, şi viitoarele motoare electrice vor avea o problemă. Dacă o compactă ajunge să consume 3.8l/100km, mă întreb cât poate consuma un mini?

Voi ce spuneţi?
Publicat la: 15 Octombrie 2009

Comentarii


Adauga un comentariu
Nume
Email
  (nu va fi facut public)
 
 
 

© 2008 - 2017 demaraj.ro. Toate drepturile rezervate.
Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acord scris.