Acest site foloseşte cookies. Navigând, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe detalii.

   

Lansare Dacia Duster



E nouă. E dotată. E capabilă să facă față aglomerațiilor din oraș la fel de bine ca și unei raite off-road. Arată mai spectaculos decât precedenta variantă și dispune acum de un propulsor modern pe benzină, turbo, cu injecție directă. Cât de dotată e? Ei bine...de la cruise control, scaune încălzite, sistem de navigație și până la tapițerie din piele, le poate avea pe toate. Cât de capabilă e? Păi are funcție eco-mode, are indicator pentru schimbarea treptei de viteză (ambele pentru economisirea combustibilului) și poate consuma de la 5.2l/100km în oraș. Pe coclauri zburdă purtată de tracțiunea integrală , trece prin ape adânci de 35cm și atacă pante de aproape 30 grade. De ce arată mai spectaculos? Pentru că are mască, jante și stopuri cu design mai elaborat, mai agresiv. Pentru că are un bord complet redesenat care a scăpat, în sfârșit, de butoanele pentru acționarea geamurilor electrice (aflate acum, intuitiv, pe uși). Probabil cea mai spectaculoasă schimbare este, însă, adoptarea benzinarului turbo de 1197cmc și 125cp. Cu un consum mediu declarat de numai 6,2l/100km (tracțiune față) și un cuplu de 205Nm disponibil de la 2000 rot/min., noul agregat promite să tragă voinicește de Duster.


Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster
Dacia-Duster


Voi ce spuneți?
Publicat la: 17 Octombrie 2013

Comentarii


Adauga un comentariu
Nume
Email
  (nu va fi facut public)
 
 
 

© 2008 - 2017 demaraj.ro. Toate drepturile rezervate.
Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acord scris.