Acest site foloseşte cookies. Navigând, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe detalii.

   

Noul Bentley Mulsane



Noul Bentley Mulsane - debut la concursul de eleganţă Pebble Beach, California

Ce spun ei?

Astăzi, Bentley Motors a prezentat noul top-model al mărcii, Grand-Tourerul Mulsane. Noul model a avut drept sursă de inspiraţie modelul de 8 litri cu care fondatorul companiei, W.O. Bentley, reuşea să câştige trofeul la concursul de eleganţă de la Pebble Beach, în 1930. Până la lansarea lui Mulsane, modelul din ’30 a fost ultimul mare Bentley desenat, proiectat şi asamblat în totalitate de către inginerii casei britanice.
După aproape 80 de ani, englezii lansează o versiune modernă, o mostră de lux şi stil tipic britanică. Conceput, stilizat şi proiectat în întregime la centrul Bentley din Crewe, Mulsane, care dispune de o platformă tehnică complet nouă, va intra în producţie în 2010, fiind asamblat într-o uzină construită tot în Crewe.

Noul-Bentley-Mulsane
Noul-Bentley-Mulsane
Noul-Bentley-Mulsane
Noul-Bentley-Mulsane


Dr. Franz-Josef Paefgen, Director Executiv Bentley Motors, a declarat: „Provocarea pe care le-am lansat-o inginerilor a fost clară: să creeze un nou vârf de gamă Bentley, care să surclaseze toate modelele de lux britanice şi să ofere cea mai exclusivă senzaţie la condus posibilă. Echipa a răspuns acestei provocări cu o pasiune al cărei rezultat este un GT de lux, care stabileşte noi standarde de comfort, dinamică şi calitate a asamblării manuale, caracteristici tipice Bentley.”

Noul-Bentley-Mulsane
Noul-Bentley-Mulsane
Noul-Bentley-Mulsane


Echipa de designeri, condusă de Dirk van Braeckel, a creat un desen ce oferă sportivitate clasică prin linii curbe lungi, tipice mărcii, transpuse într-un mod actual: “De la primele linii trasate pe planşă, am fost inspiraţi de tradiţia Bentley-urilor GT şi am căutat să creăm o evoluţie a acestora pentru entuziaştii mărcii.” Readucerea la viaţă a numelui Mulsane lângă emblema cu “B”-ul înaripat face trimitere indirect la cele 6 modele de Bentley ce au câştigat cursa de 24 ore de la Le Mans şi la virajul ce a fost numit, în cinstea lor, chiar “Mulsane”.

Noul-Bentley-Mulsane
Noul-Bentley-Mulsane


Ce spunem noi?

Prea multe nu putem să spunem, pentru că britanicii au păstrat secretă motorizarea şi, implicit, şi performanţele. Mai multe detalii vom afla cu ocazia Salonului Internaţional de la Frankfurt, unde demaraj.ro va fi prezent. În virtutea faptului că, la lansarea din 1930, modelul „8 litri” depăşea 100 mile/oră, surclasând toate limuzinele vremii, ne aşteptăm la performanţe de senzaţie din partea noului Mulsane. Un motor supraalimentat ce atinge prima sută în 5 secunde şi depăşeşte graniţa celor 300km/h este predicţia noastră. Mai multe detalii aşteptăm la Frankfurt, după data de 15 septembrie.

Voi ce spuneţi?
Publicat la: 18 August 2009

Comentarii


Adauga un comentariu
Nume
Email
  (nu va fi facut public)
 
 
 

© 2008 - 2017 demaraj.ro. Toate drepturile rezervate.
Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acord scris.