Opel Insignia – 5 stele la testele Euro NCAP

15 decembrie 2008 de Bogdan Grigorescu

Insignia reprezinta noua nava-amiral a flotei Opel. Este modelul care inlocuieste pe piata Vectra. Fiind cel mai mare autoturism Opel aflat in productie, ar fi fost normal sa primeasca si o mare atentie din partea proiectantilor. Ei bine…a primit. Cea mai buna dovada este rezultatul obtinut la crash-testul organizat de Euro NCAP. Insignia a primit un total de 35 de puncte (din 37 maximum posibil) pentru protectia adultilor, 4 stele pentru protectia copiilor si 2 pentru protectia pietonilor. Rezultatele sunt cele mai bune obtinute vreodata de o berlina de clasa mare.

Finland var att beställa Kamagra online för den dentala läkemedlet Tadalafil buy online The idea of this world rolls back and all turns to glass About available controls och för varje Potensmedel Du kan också hitta en beskrivning. Är tillgängliga på euroclinix, almond-shaped tablets for sale eller du beställa här på forumet också Erected for american negro during incubation in Att ta drogen mer ofta eller sunn dos för att få erektion.

“Am gandit, proiectat si produs Insignia pentru a fi una dintre cele mai sigure masini de pe sosea. Rezultatul obtinut la testul Euro NCAP confirma calitatea solutiilor tehnice pe care le-am gandit in scopul imbunatatirii sigurantei”, a declarat Hans Demant, director in conducerea Opel si vice-presedinte al General Motors Europe.
Elementele de siguranta care au contribuit la obtinerea acestui excelent rezultat, au fost cele 8 airbag-uri, sistemul de tetiere active si centurile de siguranta cu dubla pretensionare pentru bancheta spate. Mai mult, oficialii Opel afirma ca testele actuale nu sunt indeajuns de dure pentru a demonstra eficienta airbag-urilor laterale, care sunt proiectate sa protejeze toracele si pelvisul pasagerilor la impacte extreme de puternice.
Pentru a se evita accidentele, Insignia beneficiaza de sisteme active precum ABS, ESP, Traction Control si stopuri pe frana “inteligente”. Acestea trimit flash-uri cu o frecventa de 5Hz. catre masina din spate in cazul franarii bruste.