Expozitii



Paris 2010 – Hyundai
Bogdan Grigorescu   Expozitii
Coreenii au venit cu două noutăţi la Paris. i10 este cel mai mic. Este de fapt, o evoluţie a modelului anterior. Motorul în 3 cilindri, de 1 litru, emite doar 99g/km CO2 în atmosferă. Pentru ca această valoare să poată fi atinsă, pe bord şi-a făcut apariţia un LED numit „eco shift”, care indică şoferului […][...]

Paris 2010 – Kia
Bogdan Grigorescu   Expozitii
Coreenii au venit la Paris cu o noutate absolută şi un concept electric. Conceptul se numeşte POP şi este cel puţin nonconformist. Culoarea exteriorului este…crom. La interior este roz. Lungimea totală măsoară 3m, în timp ce diametrul jantelor este de 19”. Uşile se deschid oblic spre faţă, iar geamurile au o formă…unică. Din cele menţionate […][...]

Paris 2010 – Land Rover
Bogdan Grigorescu   Expozitii
Englezii au adus Range Rover Evoque. Nu este un concept, ci chiar model de serie. Din vara lui 2011, va fi pus în vânzare în 160 de ţări. Ei îl descriu drept cel mai mic, uşor şi economic Range produs vreodată. Asta pentru că e un coupe şi „aruncă” în atmosferă 130g/kmCO2, dacă este echipat […][...]

Paris 2010 – Opel
Bogdan Grigorescu   Expozitii
De la design la propulsoare, Astra este o maşină deosebită. Deosebită, la propriu. De aceea, anul trecut a fost votată de juriul „UZEAR” drept „Maşina Anului în România”. Cu linii curbe şi motoare (în marea majoritate) turbo, Astra avea o singură problemă: singura caroserie disponibilă era hatchback. De acum însă, avem break şi coupe. Break-ul […][...]

Paris 2010 – Peugeot
Bogdan Grigorescu   Expozitii
La francezi, zarvă mare. Lansări, concepte, îmbulzeală de jurnalişti. Anul ăsta, „Leul din Sochaux” împlineşte 200 de ani! Ăsta-i motivul pentru care s-au decis să înlocuiască unul dintre modelele cu cel mai mare succes din gamă: 407. Succesorul se va numi 508. Va fi lansat simultan în două variante de caroserie: sedan şi break. Ambele […][...]

Paris 2010 – Honda
Bogdan Grigorescu   Expozitii
Un stand mai aerisit. Două nivele. Fără să epateze, Honda şi-a prezentat gama cât de japonez a putut. Vedetele 3RC şi Asimo au stat cuminţi în stand, admirate fiind de jurnaliştii europeni şi asiatici de-o potrivă. Cel mai mare interes l-a suscitat Jazz Hybrid. Graţie sistemului IMA, Jazz Hybrid îşi menţine ultra-flexibilele „Magic Seats” şi […][...]

Paris 2010 – Citroen
Bogdan Grigorescu   Expozitii
Unul dintre cele mai aglomerate standuri a fost cel al francezilor de Citroen. Toată lumea era curioasă să vadă şi să simtă noul C4. Şi eu la fel. M-a impresionat agregatul e-HDI (micro-hybrid tehnology) care, graţie unui motoraş electric, produce doar 109g/kmCO2, urmând ca în scurt timp să scadă la 99g/km. M-au impresionat şi anumite […][...]

Paris 2010 – Chevrolet
Bogdan Grigorescu   Expozitii
Probabil cel mai tineresc stand a fost cel al americanilor de Chevrolet. Un DJ şi-a instalat platanele pe un Spark răsturnat (ingenios şi de mare efect). Apoi o gamă completă de maşini, de la cele mai economice la cele angrenate în competiţiile de GT-uri: Spark, Aveo, Cruze, Orlando, Camaro, Cruze WTCC şi Corvette Le Mans […][...]

Paris 2010 – Cadillac
Bogdan Grigorescu   Expozitii
Maşini spectaculoase. Stand convenţional. Aşa aş descrie prezenţa Cadillac la Paris. Ca noutate europeană, americanii au venit cu CTS-V Coupe. Este un CTS în două uşi cu specificaţia „V”. Asta înseamnă cam ce înseamnă „M” pentru BMW, sau „AMG” pentru Mercedes. La pătrat. Citind specificaţiile tehnice am impresia că recesiunea n-a pornit de la americani […][...]

Paris 2010 – BMW
Bogdan Grigorescu   Expozitii
Prezenţa BMW la Paris a fost sobră. Linia elegantă spre care tind modelele bavareze s-a extins şi asupra standului. Au fost noutăţi. A fost noul X3. Dacă-l priviţi ca pe un model nou-nouţ, puteţi avea o decepţie. Dacă-l priviţi ca pe o evoluţie a X3-ului actual, vă va plăcea. Ca aspect noul SAV vine cu […][...]