Acest site foloseşte cookies. Navigând, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe detalii.

   



Diesel nou pentru Honda



Honda adaugă liniei de motoare un Diesel mic, performant și economic, ce va echipa modelul Civic. Motorul va intra în producție la începutul anului 2013. Cu o capacitate de 1.6l, motorul dezvolta 120cp și un cuplu impresionant de [email protected]/min. Honda se asteaptă ca emisiile de CO2 ale noii motorizări (numită i-DTEC) să se situeze în jurul a 94g/km! Target-ul declarat al propulsorului este piața europeană, unde cererea de MAC-uri de capacitate mică este în continuă creștere. Cu atât mai important este pentru piața românească, unde taxele cresc direct proporțional cu capacitatea cilindrică a motorului. Actualul motor Diesel de 2.2l este penalizat prin însăși cilindree, mai ales când echipează un model din segmentul C. De aceea, ne așteptăm la o creștere a vânzărilor de Civic diesel , dincolo de faptul că o Honda adevărată nu poate avea decât un benzinar sub capotă. Tendința la nivel mondial arată că pragmatismul în achiziționarea autoturismelor a ajuns la cote maxime. Recesiunea schimbă factorii determinanți în cumpărarea unei mașini, de aceea noul Civic avea nevoie de un astfel de motor. Pentru hondarii adevărați, din fericire, Civic păstrează nealterată linia de motoare pe benzină, în frunte cu epicul Type-R.

Diesel-nou-pentru-Honda
Diesel-nou-pentru-Honda
Diesel-nou-pentru-Honda
Diesel-nou-pentru-Honda
Diesel-nou-pentru-Honda
Diesel-nou-pentru-Honda


Publicat la: 16 Noiembrie 2012

Comentarii


Adauga un comentariu
Nume
Email
  (nu va fi facut public)
 
 
 





© 2008 - 2017 demaraj.ro. Toate drepturile rezervate.
Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acord scris.