Acest site foloseşte cookies. Navigând, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe detalii.

   



Golf VI Estate



Ce spun ei?

Începând de astăzi, vineri, 22 mai, Vw va începe să primească comenzi pentru noul Golf Estate. După lansarea Golfului în 3 şi 5 uşi şi a minivan-ului Golf Plus, Estate devine a cincea variantă de caroserie disponibilă la a VI-a generaţie. Desenul adoptat de Vw transformă Estate-ul într-o maşină polivalentă, pretabilă atât la mersul la birou, cât şi la ieşirile în vacanţă cu familia. Varianta de bază, incluzând ESP, 6 airbag-uri, lumini automate pentru zi, şine pentru plafon, 4 geamuri electrice, indicator pentru schimbarea treptelor de viteză, oglinzi electrice cu degivrare, banchetă rabatabilă fracţional, închidere centralizată pe cheie, climatizare şi un portbagaj de (maximum) 1495 litri costă 18500 euro în Germania. Partea frontală, interiorul şi motoarele provin de la varianta în 5 uşi. Vânzarea în Europa va începe în septembrie.

Golf-VI-Estate
Golf-VI-Estate
Golf-VI-Estate
Golf-VI-Estate


Caracteristici şi propulsoare

În 2008 au fost înmatriculate peste 95000 de Golf Estate (generaţia a V-a). Drept urmare, noul Golf îşi va menţine trăsăturile care l-au consacrat neschimbate. Vor fi disponibile, ca şi până acum, 3 variante de echipare: Trendline, Comfortline şi Highline. Motorizările disponibile la început vor fi TSi-ul de 1.4l şi couă TDi-uri de 105 şi 140cp, în variantă Common-Rail (mai silenţioasă). Vor urma două benzinare aspirate (de 80 şi 102cp) şi unul supraalimentat, capabil de 160cp. Toate motorizările vor îndeplini normele Euro5. Unele motorizări vor fi oferite în combinaţie cu schimbătorul de viteze DSG.

Golf-VI-Estate
Golf-VI-Estate
Golf-VI-Estate


Ce spunem noi?

Păcat de spate... E clar că Vw putea mai mult decât să rotunjească două linii şi să lase la vedere terminaţia eşapamentului... Oricum generaţia anterioară de Estate n-a fost o maşină frumoasă, deci nu înţeleg de ce designerii i-au păstrat liniile. Nici măcar interesantă n-a fost. Practică – da. Dar parcă nu-i suficient într-o piaţă auto atât de dinamică precum cea din segmentul mediu. Păcat de motorizări.

Golf 5 Estate
Golf 5 Estate
Golf 6 Estate
Golf 6 Estate


Voi ce spuneţi?
Publicat la: 22 Mai 2009

Comentarii

marinel la 23 Mai 2009
salutare!
din ce am citit in presa auto, se pare ca GOLF VI PLUS este doar un face-lift al lui GOLF V PLUS. Nu credeti, ca defapt, au facut acelasi lucru si cu varianta station car (estate, break)?
E mult mai ieftin sa faci un face-lift si sa o vinzi ca o masina nou-noutza:)
Astept mai multe informatzii!
bye-bye!


Adauga un comentariu
Nume
Email
  (nu va fi facut public)
 
 
 





© 2008 - 2017 demaraj.ro. Toate drepturile rezervate.
Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acord scris.