Acest site foloseşte cookies. Navigând, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe detalii.

   



Nissan GT-R: „World Performance Car” 2009



Ce spun ei?

Ultra-premiatul Nissan GT-R ca confirmat încă o dată. Ales ca fiind cel mai bun model, dintr-o serie de 23 concurenţi, modelul nipon a convins prin performanţă şi agilitate. Juriul a concluzionat că „R35 dă clasă chiar şi fostelor generaţii de GT-R datorită noului propulsor de 3.8l bi-turbo V6 ce produce 485cp şi 588Nm.

Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009


Pilotarea GT-R-ului, mai ales pe pistă, dezvăluie o flexibilitate incredibilă a ansamblului şasiu rigid - transmisie 4x4.”. Juriul a fost atât de mişcat de performerul Nissan, încât au declarat că „la 77000 dolari este cea mai bună alegere pe care ar putea s-o facă oricare entuziast de pretutindeni.”. Directorul Nissan Motor UK, Paul Willcox declară: „ne-au fost acordate câteva premii foarte importante în Anglia, iar cel pe care tocmai l-am primit este crucial, fiind un premiu de nivel mondial.

Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009


În Anglia, actualmente, cei care comandă un GT-R trebuie să aştepte un an pentru a-l primi, din cauza abundenţei comenzilor”. Din aprilie 2008, când s-a pus în vânzare, nu mai puţin de 1250 de comenzi au fost înregistrate numai în Anglia!

Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009


Podiumul din 2009 al concursului WCOTY a fost completat de Corvette YR1 şi Porsche 911 Carrera. În 12 luni de la lansare, numai în Anglia GT-R a adunat 12 distincţii.

Ce spunem noi?

V-am promis ieri un articol mai puţin tehnic, cu mai puţine informaţii şi multe fotografii. Azi mă ţin de cuvânt. Cât despre victoria GT-R-ului...era şi timpul! O super-sportivă trebuie să ofere performanţe deosebite atât pe şosea, cât şi pe pistă. Şi GT-R o face. Să nu uităm cuplul maxim care se obţine pe intervalul 3200 – 5200rot/min şi care permite un stil de condus relaxat la fel de bine ca şi un (să zicem) Tiida. Toate testele comparative importante la care a participat GT-R au fost adjudecate de acesta. Este puternic şi deosebit de manevrabil.

Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009
Nissan-GT-R-World-Performance-Car-2009


În plus, preţul este foarte mic, raportat la performanţele dinamice ale maşinii. S-ar zice că Nissan a reuşit să producă super-sportiva perfectă. Porsche, Lambo şi Ferrari vor trebui să vină cu mai mult pentru a-i face faţă.

Voi ce spuneţi?
Publicat la: 29 Aprilie 2009

Comentarii


Adauga un comentariu
Nume
Email
  (nu va fi facut public)
 
 
 





© 2008 - 2017 demaraj.ro. Toate drepturile rezervate.
Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acord scris.