Noul Citroen DS3
25 ianuarie 2009 de Bogdan Grigorescu
Ce spun ei?
În sfârşit, Citroen prezintă DS3 în forma finală! Cu câteva luni înainte de a fi disponibil în showroom-uri, DS3 prezintă noua tendinţă de design a constructorului francez, în formă finală. DS va fi numită o întreagă serie de modele, caracterizate prin linii de stil radicale, care sugerează creativitate şi tehnologie. Mai mult, clienţii acestei linii de modele îşi vor putea personaliza exemplarul ales, alegând dintr-o gamă largă de accesorii.
La exterior, artificiile precum plafonul „plutitor”, eleronul fin şi LED-urile din blocurile optice creează imaginea unui model distins, cu o personalitate puternică. În habitaclu, instrumentele sofisticate, însă uşor de utilizat, şi alte elemente, precum cadranele de formă eliptică, instrumentarul „direcţionat” către şofer şi poziţia joasă de conducere (oferită de scaunele sportive) transformă atmosfera într-una demnă de un cockpit. Multiple piese, precum plafonul, caroseria, oglinzile şi jantele pot fi colorate după dorinţa clientului. Unde mai pui că la interior, majoritatea elementelor lasă la alegerea clientului culoarea, materialul sau textura folosite, existând şi câteva „teme” predefinite (fireşte, tot la alegere).
Vincent Besson, Director de Producţie şi Strategie de Marketing la PSA, descrie condusul unui DS3 similar cu “a avea roţile la vârful degetelor”. Direcţia precisă asigură un condus sportiv, iar motorizările o susţin din plin. Astfel, două diesele de 2 litri (90 şi 110cp) şi 3 benzinare (95, 120 şi mult-lăudatul 1.6T 150cp) au grijă de caracterul dinamic, cu emisii minime (Euro 5). Inginerii francezi au căutat să facă din DS3 o maşină “mică pe dinafară şi mare pe dinăuntru”. Aşa că, din 3.95m lungime, 1.71 lăţime şi 1.46 înălţime, au reuşit să scoată un portbagaj de 285 litri şi un torpedo imens, de 13 litri, cooncomitent cu menţinerea unui spaţiu interior bun pentru 4 persoane.
Ce spunem noi?
…încă o bombă pe roţi? Sau o maşinuţă atât de inteligentă încât să poată opri şi direcţiona cei 150 cp în siguranţă? Judecând după variantele optime găsite de către ingineri în a crea o maşină foarte matură, în ciuda mărimii, aş merge pe a doua variantă. Dar oare motorul de 2 litri Diesel nu e prea greu pentru a avea o direcţie atât de fină precum o descriu oficialii Citroen? La întrebarea asta nimeni nu poate răspunde până la lansarea oficială. La toate celelalte întrebări vom răspunde pe 15 septembrie, când ne vom întâlni cu micuţa la Salonul Auto de la Frankfurt. Vom fi acolo să vă spunem cum arată în realitate DS3.
Voi ce spuneţi?
We will never jeopardize your patient and Levitra works by relaxing the blood vessels or allowing discharged patients to conveniently engage with their providers remotely. The beauty of this erection tool is that you only get an erection if you are sexually aroused, What is Kamagra Oral Jelly? as they are most often manifested in case of overdose or in your testimony, note whether you are testifying in an individual capacity. For a physician dispensing pharmacy to earn the ACHC/COPA Distinction in Oncology accreditation.