Moto



Istoria Yamaha
Bogdan Grigorescu   Moto
Yamaha Motor a luat fiinţă în iulie 1955, pe fondul unei lupte acerbe pentru supravieţuire pe piaţa moto: la acea perioadă existau peste 150 de producători de motociclete la nivel mondial! Denumirea iniţială a fost Nipon Gakki, ulterior schimbându-şi numele în Yamaha Corporation. Piatra de temelie a fost pusă de către Genichi Kawakami (1912-2002) prin […][...]

Triumph Rockett
Bogdan Grigorescu   Moto
N-o să vă irosesc spaţiul cu prezentarea mărcii englezeşti. Prefer să salvez câteva rânduri pentru a puncta cât mai multe detalii legate de tourer-ul lor de top: Rocket III Touring. Încep cu ce-i mai puţin spectaculos. Şaua are o lăţime de… 45cm, pentru confort regesc la călătoriile lungi, fiind complet impermeabilă datorită celor 3 straturi […][...]

BMW K 1200 S
Bogdan Grigorescu   Moto
Cine ar fi crezut odată că specialiştii în boxere vor construi un 4 în linie? Şi în fond cui i-ar păsa, atâta vreme cât din 1157 cm3 scoate 167 [email protected] 10250 rot/min? Să ne gândim ce-ar însemna asta la o greutate la gol de 227 kg… Păi, ştiinţific vorbind, rupe! Adică atinge suta în 2,8 […][...]

KTM
Bogdan Grigorescu   Moto
KTM reprezintă pentru istoria rally-raidurilor cam ceea ce Ferrari reprezintă pentru cursele auto de circuit. Locurile fruntaşe obţinute în ultimele ediţii ale Raly- Raid-ului Dakar au îndreptăţit compania austriacă să producă o replică a modelului învingător destinată exclusiv circulaţiei stradale. Lansată în cursul acestui an, 690 Rally Replica este un cadou făcut de KTM împătimiţilor […][...]