Supercars
Pagani Huayra BCHuayra BC este dovada că un supercar nu iubește doar liniile drepte, ci mai ales virajele. Pe Huayra îl știm deja, dar care-i treaba cu ediția specială BC? BC este un acronim format din inițialele lui Benny Caiola, primul client al producătorului italian. Pentru a-i arăta recunoștința, Horacio Pagani i-a dedicat acest ultimate-supercar. Deși este […][...]
Konigsegg RegeraTocmai citiți despre cea mai nebună mașină construită vreodată pentru șosea: Koenigsegg Regera. Aceasta face categoria supercar să pară grădiniță. Mai mult, performanțele dinamice trec și peste clasarea printre hypercaruri, suedezii creându-și o categorie aparte: megacar! A fost prezentată sub formă de concept la Salonul de la Geneva, în 2015 și încă de atunci suedezii […][...]
Bugatti Chiron…și tocmai când credeam că le-am văzut pe toate…Bugatti revine! Rămâne consecvent arhitecturii cu 16 cilindri așezați în W și dopping-ului cauzat de cele patru turbine, dar duce performanțele la un nivel fără precedent. Chiron, noul model franco-italian prezentat la Salonul Auto de la Geneva în 2016, este un superlativ absolut în toate aspectele: de […][...]
Audi R10 TDI24 de ore de la Le Mans …. un fel de Mecca pentru constructorii de automobile. Mulţi vor să termine cursa, puţini au şanse, câţiva reuşesc… Iar de ceva ani încoace, doar unul învinge. E scund, fioros şi decapotabil. Îl cheamă Audi. În ultimele curse a monopolizat podiumul, preluând ştafeta de la Porsche (care s-a […][...]
Lambo, Jag si BugattiA venit vremea să aruncăm o privire asupra celor mai reprezentative modele supersport la nivel mondial. Şi ca să nu mai începem, ca de obicei, cu nemţii, îi dăm bătaie cu (probabil) cel mai charismatic model al tuturor timpurilor: Lamborghini Countach. Numele provine din dialectul Piedmontez (nord-vestul Italiei), se pronunţă [KUNTAŞ] şi este la origine […][...]
Supremaţie absolutăPorsche Dauer 962 L.M. este, fără îndoială, cea mai nebună maşină produsă vreodată şi omologată pentru circulaţia publică. Povestea este simplă: după ce a câştigat cursa de la Le Mans, Porsche a decis fabricarea a 50 de replici de stradă ale modelului câştigător. Omologarea a fost posibilă după importante operaţiuni de „îmblânzire”: uşi cu acţionare […][...]
Bolizi care au facut istorieContinuăm prezentarea supersportivelor de top cu două modele de excepţie, aparţinând şcolilor germană şi americană. Riposta teutonilor la ofensiva declanşată de italieni a fost fulgerătoare. Pe porţile uzinei Porsche AG. a ieşit, în 1986, primul 959. Prezentat în ’85 la Salonul Auto de la Frankfurt, noul model a devenit imediat celebru. Caroseria a păstrat tuşele […][...]
Porsche Carrera GTAveam 5 ani, când tata mi-a arătat un Porsche 911 într-un catalog auto franţuzesc. N-a fost dragoste la prima vedere, însă cu cât îl priveam mai des, cu atât mă visam la volanul lui. Mai târziu, când am început să înţeleg date referitoare la putere, cuplu şi reprize, am devenit fan înrăit al nemţilor din […][...]