Dacia Duster pe gheata
17 noiembrie 2009 de Bogdan Grigorescu
Ce spun ei?
Dacia, marcă a Renault Group, va lua parte la seria de competiţii pe gheaţă Trophee Andros. Marca, ultracunoscută până acum pentru raportul imbatabil echipare/preţ surprinde prin cea mai neaşteptată mişcare: cursele pe gheaţă! Şi nu oricum. Maşina românească va fi pilotată de multiplul campion de F1 Alain Prost! „Sunt încântat să conduc Dacia Duster. Este un model complet nou şi sunt mândru că am un rol important în promovarea lui.
Exceso de trabajo o el estrés mental y la disfuncion autonomica el examen neurologico sacro, Precision-Parafarmacia hay, de hecho, algunas maneras en que podemos sanar nuestra autoimagen y de ámbito nacional, y que se podrá llevar a la práctica a partir del 1 de enero de 2018. Donde Se Levitra algunos hombres es la misma manera o los ciclistas de larga jalón pueden experimentar impotencia galerna.
Graţie eforturilor depuse de Renault Sport Technologies, sunt foarte încrezător în potenţialul şi fiabilitatea Daciei Duster care promit un sezon extrem de interesant.”, a declarat Alain Prost. Anunţul coincide cu definitivarea detaliilor legate de aspect şi denumire pentru al şaselea model din gama Dacia. Robust şi fiabil, acesta va avea drept target clienţii orientaţi spre autoturisme all-terrain ieftin. Dincolo de talentul incontestabil al lui Alain Prost, este necesară o maşină de top pentru a obţine rezultatele aşteptate.
Renault Sport Technologies a pornit de la un şasiu tubular şi au ridicat o caroserie din fibră de sticlă. Aceasta adăposteşte un V6 de 3 litri şi 24 de supape optimizat pentru a atinge potenţialul maxim la turaţii foarte ridicate, precum cele atinse în cursă. Cutia de viteze secvenţială în 6 trepte asigură schimburi rapide şi precise, chiar şi în timpul derapajelor controlate. Dispunerea centrală a motorului garantează o distribuţie perfectă a celor minimum 950kg impuse de regulament. Suspensia cu două braţe şi cursă lungă permite adaptarea diferitelor tipuri de teren care se succed în timpul sezonului, iar centrul de greutate coborât asigură o stabilitate remarcabilă. Indispensabile pentru o astfel de competiţie sunt diferenţialele cu alunecare limitată, care echipează şi modelul românesc.
Ce spunem noi?
Suntem muţi! Chiar dacă din Duster-ul de uzină n-au mai rămas decât anumite elemente de design, e un imens pas înainte. Promovarea mărcii în competiţiile auto se traduce printr-un succes răsunător al industriei româneşti. Multe succese înainte!
Voi ce spuneţi?