Renault a lansat propria gamă de anvelope – Motrio
26 martie 2010 de Bogdan Grigorescu
Ce spun ei?
Renault este primul constructor de automobile care a lansat pe piaţa europeană propria sa gamă de anvelope, grupate sub marca „Motrio”. Pneurile Motrio Impulsion sunt disponibile deja în reţeaua de piese şi accesorii din România începând cu luna februarie, dar şi în echipare originală pe unele modele Dacia Logan şi Sandero.
Pneurile din gama Motrio reprezintă o ofertă alternativă la mărcile cu tradiţie existente pe piaţa auto din România, la un preţ foarte competitiv. În prezent, Renault pune la dispoziţia clienţilor o gamă formată din 20 de dimensiuni de pneuri, care acoperă 80% din parcul Dacia şi Renault.
Pneul Motrio Impulsion oferă un contact optim cu solul datorită concepţiei direcţionale si armonioase a profilului, care se traduce printr-un comportament silenţios şi confortabil pe şosea. Blocurile robuste de pe talon şi nervurile centrale şi longitudinale asigură o stabilitate şi o manevrabilitate excelente, iar canalele longitudinale şi laterale ample contribuie la reducerea riscului de acvaplanare şi a distanţei de frânare pe sol umed. Durabilitatea pneurilor este asigurată de conturul plat, care permite o uzură egală a bandei de rulare.
Lansarea anvelopelor Motrio face parte dintr-un proiect mai amplu al Grupului Renault, care presupune comercializarea unei game noi de piese de întreţinere şi uzură oferite ca alternativă la piesele de origine. Disponibile tot sub marca Motrio, aceste piese pot fi achiziţionate deja din reţelele Dacia şi Renault, gama urmând să se îmbogăţească progresiv pe parcursul anului 2010.
Ce spunem noi?
O palmă dată producătorilor francezi consacraţi de pneuri, sau o simplă decizie de dezvoltare a regiei franceze Renault? Oricum ar fi privit, faptul că autoturismele vor pleca din uzină cu pneuri Renault s-ar putea reflecta în viitor în preţul final (care ar putea scădea), sperăm că fără a afecta manevrabilitatea şi siguranţa maşinilor franceze.
Voi ce spuneţi?