Noutati de la Chevrolet
8 octombrie 2010 de Bogdan Grigorescu
Ce spun ei?
Chevrolet câştigă teren pe piaţa auto din România
• Chevrolet îşi măreşte cota de piaţă în Romania cu 2.73 procente
• General Motors a anunţat recent profit în Q1 2010, marca Chevrolet având o contribuţie importantă
• O campanie inedită: Chevrolet România oferă discount special pentru prima maşină
• Campaniile Chevrolet
Deşi înmatriculările de autoturisme din România s-au redus cu 56% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului 2009, Chevrolet a reuşit să ajungă la o cotă de piaţă de 5.24%, cu cele 927 de autoturisme înmatriculate în primele 4 luni ale anului 2010. Chevrolet a câştigat astfel 2.73 puncte procentuale de cotă de piaţă comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009.
Ofertele lansate au fost bine primite de către public, iar în contextul programului naţional de înnoire a Parcului auto 2010, marca Chevrolet este una dintre cele mai căutate de clienţii români. De la începutul programului şi până în acest moment s-au contractat 1379 unităţi prin programul de casare.
Modelele Chevrolet cele mai solicitate sunt Aveo, noul Spark şi Chevrolet Cruze, aceste modele oferind un pachet de avantaje client greu de egalat pe piaţă.
Chevrolet vine şi în această primăvară cu oferte de excepţie în cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2010.
Noul Spark aduce un design modern pe piaţă, vine cu echipări standard de neegalat în segmentul său (6 airbaguri: frontale, laterale şi cortină), motorizări Euro 5 -taxa de poluare zero, un consum de doar 5.1l/100 km şi oferă funcţionalitatea necesară în oraşele aglomerate (5 locuri, 5 uşi şi manevrabilitate foarte uşoară). Preţul de bază: 5119 Euro cu TVA şi primele de casare incluse.
Noul Chevrolet Cruze vine în întâmpinarea clienţilor cu o ofertă inegalabilă de 5 stele, totul de la doar 8990 Euro cu TVA inclusă. Echipare standard de 5 stele: aer condiţionat, 6 airbaguri, ABS+EBD, sistem de control al stabilităţii (ESC), sistem de control al tracţiunii (TCS), geamuri electrice faţă, oglinzi electrice cu încălzire, radio CD cu MP3, închidere centralizată cu telecomandă şi multe alte echipări standard.
Chevrolet Aveo Sedan, unul dintre cele mai căutate modele de pe piaţă, este oferit cu 5 ani garanţie reală, fără limită de kilometri având şi o echipare deosebit de bogată: aer condiţionat, ABS, dublu airbag, geamuri electrice faţă, radio CD cu MP3, închidere centralizată şi servodirecţie la doar 5200 Euro cu TVA inclusă. Rate de leasing de la 2.3 Euro/zi.
Chevrolet Aveo 5 uşi este oferit de asemenea cu o garanţie reală de 5 ani, fără limită de kilometri şi este echipat cu aer condiţionat, ABS, airbag şofer, airbag pasager, radio CD cu MP3, geamuri electrice faţă, închidere centralizată, servodirecţie la doar 5540 Euro cu TVA inclusă.
Chevrolet Lacetti este disponibil cu o reducere de excepţie, într-un stoc limitat. Cu o motorizare de 1.4 l şi 95 CP, Lacetti 5 uşi echipat cu aer condiţionat, ABS, dublu airbag, radio CD cu MP3, închidere centralizată cu telecomandă, geamuri electrice faţă, coloană de direcţie reglabilă pe înălţime la doar 6948 Euro cu TVA inclusă.
SUV-ul Chevrolet Captiva Diesel de 2.0l, 150 CP, 4×4 şi 7 locuri este disponibil acum prin leasing cu o reducere de 21.8%. Chevrolet Captiva dispune de o echipare standard foarte bogată: aer condiţionat automat, ESC, TCS, ABS, EBD, 6 airbaguri, radio CD-MP3 cu 8 boxe, geamuri electrice faţă şi spate, oglinzi încălzite, reglabile şi rabatabile electric, jante aliaj de 17”, proiectoare de ceaţă şi senzori de parcare, computer de bord şi cruise control, control sistem audio pe volan, parbriz atermic la doar 19853 Euro cu TVA inclusă. Mai mult decât atât, taxa de poluare este oferită cadou.
Chevrolet Epica Diesel 2.0 l 150 CP oferă eleganţa unei limuzine şi o echipare deosebit de cuprinzătoare, care conţine printre altele: aer condiţionat automat, 6 airbaguri, ESC, TCS, ABS, jante aliaj 17″, scaune, volan şi schimbător de viteze în piele, scaun şofer şi pasager încălzite, servodirecţie sensibilă la viteză, senzori de ploaie şi senzori de parcare, Cruise Control, R-CD MP3 cu magazie de 6 CD-uri, oglinzi reglabile, încălzite şi rabatabile electric la doar 17283 Euro cu TVA inclusă.
Totodată, Chevrolet anunţă câştigătorii concursului paneuropean „Young Creative Chevrolet”, etapa naţională
• Decernarea premiilor Concursului paneuropean „Young Creative Chevrolet” – etapa naţională
• Irina Marinescu şi Mihaela Glăvan au prezentat ultimele noutăţi în materie de design vestimentar
• Chevrolet susţinere tinerele talente nu numai prin proiectul Young Creative Chevrolet:
o Tineri designeri, actori şi artişti plastici au avut oportunitatea să-şi prezinte lucrările
Bucureşti, 25 mai. Lansat în Europa încă din 2007, concursul de artă Young Creative Chevrolet susţine tinerele talente promiţătoare, încurajând studenţii să privească automobilele Chevrolet din propria lor perspectivă creativă. Concursul a luat amploare rapid, ajungând de la cele 32 de şcoli de artă participante în 2007 la 120 anul trecut.
În România, concursul este la al doilea an. A început în 2009, cu doar o disciplină, muzica, iar anul acesta, proiectele depuse au fost pentru trei discipline: muzică, video şi fotografie.
Se acordă premii pentru fiecare disciplină în parte la nivel naţional şi respectiv european.
Pe lângă oportunitatea de a câştiga o competiţie paneuropeană şi premiile puse în joc, studenţii au şansa de a fi promovaţi de Chevrolet.
Decernarea premiilor câştigătorilor Young Creative Chevrolet – faza naţională a avut loc pe 25 mai.
Câştigătorii sunt:
Secţiunea Fotografie:
Premiul III – Cristian Corduneanu
Premiul II – Ada Muntean
Premiul I – Cătălina Bălan
Fotografia castigatoare:
Secţiunea Muzică:
Premiul III – Delia Herciu
Premiul II – Vlad Roman
Premiul I – Ghiţă Ciprian
Melodie cîştigătoare:
Secţiunea Video:
Premiul III – Cristian Corduneanu
Premiul II – Cătălina Bălan
Premiul I – Andrei Pârvulescu
Video câştigător:
Pentru fiecare disciplină în parte, premiile au fost următoarele:
Premiul I: €1,200
Premiul II: €500
Premiul III: €300
Membrii juriului au fost:
Ailin Ibraim – Redactor revista Bolero
Irina Marinescu – Designer vestimentar
Mihaela Glăvan – Designer vestimentar
Pungan Manuela – Redactor de modă revista Cosmopolitan
Aurel Tar – Artist vizual
Bogdan Tudor – Actor
Leonard Nica – Chevrolet Marketing Manager România
Chevrolet a dovedit că susţine tinerele talente nu numai prin proiectul Young Creative Chevrolet:
Tineri designeri, actori şi artişti plastici au avut oportunitatea să-şi prezinte lucrările.
Irina Marinescu şi Mihaela Glăvan şi-au prezentat ultimele creaţii în materie de design vestimentar, iar cei mai tineri creatori au concurat cu creaţii potrivite pentru unul din modelele Chevrolet.
Ce spunem noi?
Este lăudabilă decizia Chevrolet de a continua să cheltuiască bani pentru încurajarea tinerelor talente, în condiţiile în care evoluţia economică obligă la economii. Am spus „să cheltuiască”? Am gresit. Voiam să spun „să investească”, pentru că a întinde o mână de ajutor tinerilor aflaţi la început de drum echivalează cu o investiţie în viitor. Deşi nu pare, este o legătură strânsă între creşterea cotei de piaţă şi acest gen de concursuri non-profit. Nu le pot ura decât să-şi dubleze cota de piaţă şi să continue să stimuleze tinerii (Guvernul ar trebui să le mulţumească).
Voi ce spuneţi?
Qui divise le pénis afin qu’il produit plus grande, il est utilisé pour traiter la thérapie hormonale, femme pcq elle croyait que ca n’existait pas. Alors essayez d’ajouter des aliments riches en B-12 à votre alimentation, merci beaucoup d’avoir donné le professeur Kamagra satan.