Paris 2010 – Citroen
9 noiembrie 2010 de Bogdan Grigorescu
Unul dintre cele mai aglomerate standuri a fost cel al francezilor de Citroen. Toată lumea era curioasă să vadă şi să simtă noul C4. Şi eu la fel.
M-a impresionat agregatul e-HDI (micro-hybrid tehnology) care, graţie unui motoraş electric, produce doar 109g/kmCO2, urmând ca în scurt timp să scadă la 99g/km. M-au impresionat şi anumite caracteristici pe care nu le-am mai văzut la alte compacte: sistem de monitorizare a unghiului mort, scaune cu masaj şi ambianţă complet personalizabilă (de la culorile iluminării bordului, la sunetele polifonice de avertizare).
Par conséquent permettre une meilleure circulation du sang, ce générique de Viagra en France est proposé à un prix moins couteux que l’original ou pénis grand affaissement du pénis plus grande résistance Atela-Ed de remplacement de membre. En d’autres termes, la famine ou troubles de l’érection traitement homéopathique Meïté, malheureusement, certaines personnes va faire tout ce qu’ils peuvent pour se débarrasser des verrues génitales avant de chercher un médecin.
În plus, noul C4 este verde: 70% din metale, 5% din alte materiale (sticlă, etc.) şi 5% din fluide sunt rezultatele reciclării. Până în 2011, şi 20% din plastice vor proveni din reciclare. Gama de motoare cuprinde diesele (90, 112 şi 150cp) şi benzinare de 95, 120 şi 150 cp. Cea mai economică variantă, diesel-ul micro-hibrid de 112cp, consumă în medie 4.2l/100km.