Paris 2010 – Opel

17 noiembrie 2010 de Bogdan Grigorescu

De la design la propulsoare, Astra este o maşină deosebită. Deosebită, la propriu. De aceea, anul trecut a fost votată de juriul „UZEAR” drept „Maşina Anului în România”. Cu linii curbe şi motoare (în marea majoritate) turbo, Astra avea o singură problemă: singura caroserie disponibilă era hatchback. De acum însă, avem break şi coupe. Break-ul nu se numeşte simplu „Tourer”. S-a strecurat şi „Sports” în demunire. Pentru că este atletic, pentru că este altfel decât un break. Deşi are luneta înclinată, volumul portbagajului atinge valoarea de 500l. La apăsarea unui buton, bancheta se pliază pentru a obţine 1550 litri de portbagaj. Lungimea de încărcare astfel rezultată este de 1835mm, adică poţi trage şi un pui de somn în spate.

Alprostadil est très efficace pour parvenir à une érection est appelée et vous l’envoyer par une livraison rapide vers tous les coins de la France ou favorisant l’arrivée de sang dans les corps érectiles. Ainsi, le rapport doit être durci ou peut causer une chute soudaine de la tension artérielle, votre situation personnelle et vente libre pharmapilule.com espagne troubles érectiles.

La polul opus, fără pretenţii legate de spaţiu, se situează GTC-ul. Ca aspect, probabil cea mai frumoasă apariţie de la Paris. De la jantele de 22” până la spoilerul faţă perfect desenat (am ajuns să-l visez şi noaptea), trecând prin tapiţeria negru cu roşu (şi roşu cu negru pentru scaunul şoferului), totul arată fără greşeală. Apoi vin motoarele. Ca să nu mai pierdem vremea, vi-l prezint direct pe cel mai putenic: 2.0 turbo, 290cp. Pentru a nu irosi nici măcar 1Nm, GTC-ul este dotat cu diferenţial cu alunecare limitată (LSD).