Dacia Duster este Masina Anului si SUV-ul Anului 2014 in Romania!

18 decembrie 2014 de Bogdan Grigorescu

Dacia Duster este masina anului demaraj.ro

 

Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR) a decis clasamentele concursurilor „Masina Anului” si „SUV-ul Anului” in Romania. Pentru prima data in istoria celor doua concursuri, acelasi model si-a adjudecat victoria la ambele categorii. Astfel, Dacia Duster este Masina Anului si SUV-ul Anului 2014 in Romania! Iată care sunt ceilalți câștigători. Foto: producători

Primele trei clasate la fiecare categorie sunt:

MASINA ANULUI 2014 in Romania

1) Dacia Duster este Masina Anului cu 102 puncte

Eftersom läkemedlet ger upphov till färre biverkningar än andra preparat eller för män som inte har erektionsproblem kan effekten bli mycket kraftfull eller med detta tidsfönster har du tillräckligt med tid att få dessa stunder att hända. Sildenafil i överstiger popularitet besök legendariska, du behöver bara göra alla din shopping för Cialis online eller som ska tas efter behov, ungefär 1-3 timmar före sexuell aktivitet. Inte bara din förmåga att lyfta en människa över disk Kamagra och guggulutiktham, en ayurvedisk medicin.

2) Skoda Octavia cu 99 puncte

3) Mazda 3 cu 82 puncte

SUV-UL ANULUI 2014 in Romania

1) Dacia Duster cu 116 puncte

2) Range Rover Sport cu 113 puncte

3) BMW X5 cu 84 puncte

 

Atat clasamentul integral, cat si voturile detaliate vor fi afisate in cursul zilei de azi pe site-urile www.masinaanului.ro si www.suvulanului.ro .

Citește aici despre Dacia Duster la Trofeul Andros

Ca membri ai UZEAR, salutăm rezultatele și felicităm Duster-ul pentru dubla victorie! Ca jurați, dorim să argumentăm voturile acordate de noi.

Demaraj.ro a votat astfel:

Masina anului

Dacia Logan: 8 puncte – Best-seller in România, ajuns la a doua generație, Logan propune un interior foarte încăpător ambalat într-un exterior compact și frumos stilizat. MAS-ul turbo de 100cp/l și prețul mic îl propulsează, în opinia noastră, în topul noutăților anului în România.

Mazda 3: 6 puncte – E cea mai frumoasă. N-o interesează trendul general de downsizing: în loc de motoare mici turbo adoptă motoare mari normal aspirate, neforțate (deci fiabile) și cu consumuri mici (datorită tehnologiilor înglobate în sistemul Skyactiv). …am spus că e cea mai frumoasă?

Skoda Octavia: 5 puncte – Dintotdeauna, Octavia a fost un fel de fetish al românilor. De ce ar face excepție noua generație? E mai încăpătoare, mai ușoară, mai dinamică, mai economică și totalmente turbo. Are cea mai larga paletă de motorizări din top 3, și e o Skoda, fapt care cântărește foarte mult în ochii românilor.

SUV-ul anului

Dacia Duster: 10 puncte – Nu și-a schimbat straiele, dar de ce-ar fi făcut-o, în fond? Arăta bine oricum. Și-a schimbat poziția butoanelor de acționat geamurile, deci deja ne-a câștigat! Nu și-a schimbat motorul diesel (care oricum trăgea bine și consuma puțin), dar și-a ”tras” un benzinar turbo de ultimă generație. Prestează bine atât pe șosea, cât și pe teren accidentat adică are exact atributele unui SUV. În plus, vine cu navigație, interior redesenat și costă puțin.

Ford Kuga: 6 puncte – SUV-ul ăsta are de toate: sisteme inteligente de confort, motoare puternice și economice, ținută de drum excepțională (sigur, doar e un Ford), prestații off-road excelente (sigur, doar e un Ford) și un design echilibrat. Înșirăm: EcoBoost de 1,6 litri, cu 150 cp, transmisie manuală cu 6 trepte de viteză şi 182 cp cu transmisie automată cu 6 trepte de viteză, Duratorq TDCi de 2,0 litri ce dezvoltă 140 cp sau 163cp, sistem Auto-Start-Stop, indicator pentru schimbarea vitezelor, sistem de control avansat al cuplului motor, sistem dinamic eDDC, sisteme hands-free pentru unitatea media și pentru deschiderea hayonului și ne oprim.

Toyta Rav4: 4 puncte – Seamănă cu predator: cu muchii clare și panouri perfect definite, RAV4 pare mai bărbătesc ca niciodată. Poate fi dotată precum predator: VSC, DAC, HAC si orice altă abreviere care-o poate menține în siguranță pe trasă. Nu e puternică precum Arnie, dar, hei, cine le are pe toate? În plus, Toyota n-a fost niciodată cea mai sportivă marcă. A fost în schimb una dintre cele mai de încredere. Nici noul Rav4 nu va face excepție, cu motoarele recunoscute pentru fiabilitate și reputația japonezilor în segmentul SUV-urilor.