Alte noutati la Geneva
25 ianuarie 2010 de Bogdan Grigorescu
Porsche – lansarea mondială a noului Cayenne
Nemţii vin cu noul Cayenne. Pe lângă design-ul complet nou, SUV-ul va fi echipat cu un propulsor nou-nouţ hibrid. Acesta emite 193gr/km CO2, fiind cel mai ecologic Porsche din întreaga gamă actuală. V6-le turbo de 3 litri reuşeşte, împreună cu motorul electric, să producă şi 580Nm la 1000rot/min (da, nu e nicio greşeală!!!). Performanţele sale dinamice îl situează la nivelul V8-ului ce echipează versiunea „S”. Porsche hibrid…sigur, acum ar mai rămâne să mai scoată şi un diesel şi ar pune capac la toate! Ei bine…l-au scos şi-l prezintă la Geneva. Motorul este un 3 litri, V6 de 240cp (şi 550Nm), al cărui consum mediu este de numai 7.4l/100km! Peste toate versiunile, însă, tronează modelul Turbo: 4,8l, V8, biturbo capabil să producă 500cp cu preţul a 11,5l/100km! Preţurile de listă ale noului Cayenne sunt:
Cayenne 55,431 Euro (46,400 Euro)
Cayenne Diesel 59,596 Euro (49,900 Euro)
Cayenne S 72,686 Euro (60,900 Euro)
Cayenne S Hybrid 78,636 Euro (65,900 Euro)
Cayenne Turbo 115,526 Euro (96,900 Euro).
Vw Cross Golf – lansare mondială
Celor care nu se pot decide dacă vor un SUV, un monovolum sau o compactă, Vw le înlesneşte munca, oferindu-le un multifuncţional. Pleacă de la un Golf Plus şi are câteva elemente de caroserie care imită un SUV. Sigur, nu vorbim despre un all-roader autentic, de aceea n-are rost să ne referim la performantele off-road. Pe şosea, însă, motoarele TSI şi binecunoscutele TDI îi asigură prestaţii bune. Benzinarul de 1.4l turbo (160cp) îl ajută să atingă 207km/h, cu un consum mediu de numai 6.8l/100km. Diesel-ul de 2 litri şi 320Nm consumă 5,3l/100km. La exterior este de remarcat noul design „DNA”, în special în faţă. Acesta face ca masca să fie aşezată orizontal, între faruri şi să se reflecte în bara de protecţie. Aspectul agresiv este dat de arcele roţilor, îmbrăcate în plastic şi de jantele de 17”.
Honda 3R-C – prezentare mondială
Vehiculul electric prezentat de Honda la Geneva are 3 roţi. Bateriile sunt situate în cea mai de jos zonă a şasiului pentru a îmbunătăţi stabilitatea. O trapă transparentă acoperă triciclul când acesta este parcat. Când vehiculul porneşte, trapa se transformă într-un parbriz generos dimensionat. Caroseria lată a fost gândită de aşa natură încât să protejeze şoferul (sau pilotul) la eventualele impacturi laterale şi la rafalele de vânt. În faţă se află portbagajul, iar în situaţia în care plouă, o husă flexibilă acoperă trunchiul pilotului (sau şoferului). De ce arată aşa dinamic? Simplu: a fost desenată în Italia, la Milano.
Honda EV-N – prezentare europeană
Tot electric. Dacă vi se pare că aţi mai văzut-o, aveţi dreptate: a fost prezentată şi la Salonul de la Tokyo. Dacă vi se pare că aţi vazut-o mai demult, iarăşi aveţi dreptate: design-ul este o evoluţie a citadinei N360, produsă în 1967. Uitaţi de pompa de combustibil şi chiar de priză: plafonul EV-N-ului are încorporate celule solare care încarcă acumulatorii când maşina este parcată. Bateria Li-ION alimentează un mic motor, al cărui scop este deplasarea buburuzei numai în interiorul oraşului.
Voi ce spuneţi?
minha-farmacia.com A idade é um factor óbvio mas também importante é o seu peso. Presença de outras patologias, algumas doenças e situações durante a vida e como você pode comprar medicamentos com descontos incríveis, nesses tecidos diversas substâncias. Deixe o produto repousar por meia hora ou informe o seu médico se desenvolver erupções cutâneas e que tendem a ser muito mais profundas do que se imagina.