Noutati



Lansare Dacia Lodgy în România
Bogdan Grigorescu   Noutati
Dacia surprinde din nou lumea auto propunând un model de familie în configuraţie cu cinci sau cu şapte locuri la un preţ pornind de la 9 500 Euro (TVA inclus). Clienţii din România pot comanda noul Dacia Lodgy începând cu data de 7 martie 2012. SPAŢIOS ŞI FUNCŢIONAL Robust şi funcţional, Lodgy poartă în el […][...]

Diesel nou pentru Honda – i-DTEC de1.6 l și 120 CP
Bogdan Grigorescu   Noutati
Diesel nou pentru Honda. Japonezii adaugă liniei de motoare un motor mic, performant și economic, ce va echipa modelul Civic. Se numește i-DTEC. Motorul va intra în producție la începutul anului 2013. Cu o capacitate de 1.6l, motorul dezvolta 120cp și un cuplu impresionant de 300 Nm la 2000 rot/min. Honda se asteaptă ca emisiile […][...]

Chevrolet Cruze Station Wagon
Bogdan Grigorescu   Noutati
• Chevrolet Cruze Station Wagon este cea de-a treia variantă a celui mai popular model al companiei • Noua gamă de motoare include un motor turbo sportiv şi un diesel econom • Design rafinat şi tehnologii noi • MyLink: sistem infotainment revoluţionar pentru smartphone Ce spun ei? Chevrolet Cruze Station Wagon este pregătit pentru premiera […][...]

Paris 2010 – Kia
Bogdan Grigorescu   Noutati
Coreenii au venit la Paris cu o noutate absolută şi un concept electric. Conceptul se numeşte POP şi este cel puţin nonconformist. Culoarea exteriorului este…crom. La interior este roz. Lungimea totală măsoară 3m, în timp ce diametrul jantelor este de 19”. Uşile se deschid oblic spre faţă, iar geamurile au o formă…unică. Din cele menţionate […][...]

Paris 2010 – Land Rover
Bogdan Grigorescu   Noutati
Englezii au adus Range Rover Evoque. Nu este un concept, ci chiar model de serie. Din vara lui 2011, va fi pus în vânzare în 160 de ţări. Ei îl descriu drept cel mai mic, uşor şi economic Range produs vreodată. Asta pentru că e un coupe şi „aruncă” în atmosferă 130g/kmCO2, dacă este echipat […][...]

Paris 2010 – Opel
Bogdan Grigorescu   Noutati
De la design la propulsoare, Astra este o maşină deosebită. Deosebită, la propriu. De aceea, anul trecut a fost votată de juriul „UZEAR” drept „Maşina Anului în România”. Cu linii curbe şi motoare (în marea majoritate) turbo, Astra avea o singură problemă: singura caroserie disponibilă era hatchback. De acum însă, avem break şi coupe. Break-ul […][...]

Paris 2010 – Peugeot
Bogdan Grigorescu   Noutati
La francezi, zarvă mare. Lansări, concepte, îmbulzeală de jurnalişti. Anul ăsta, „Leul din Sochaux” împlineşte 200 de ani! Ăsta-i motivul pentru care s-au decis să înlocuiască unul dintre modelele cu cel mai mare succes din gamă: 407. Succesorul se va numi 508. Va fi lansat simultan în două variante de caroserie: sedan şi break. Ambele […][...]

Paris 2010 – Honda
Bogdan Grigorescu   Noutati
Un stand mai aerisit. Două nivele. Fără să epateze, Honda şi-a prezentat gama cât de japonez a putut. Vedetele 3RC şi Asimo au stat cuminţi în stand, admirate fiind de jurnaliştii europeni şi asiatici de-o potrivă. Cel mai mare interes l-a suscitat Jazz Hybrid. Graţie sistemului IMA, Jazz Hybrid îşi menţine ultra-flexibilele „Magic Seats” şi […][...]

Paris 2010 – Citroen
Bogdan Grigorescu   Noutati
Unul dintre cele mai aglomerate standuri a fost cel al francezilor de Citroen. Toată lumea era curioasă să vadă şi să simtă noul C4. Şi eu la fel. M-a impresionat agregatul e-HDI (micro-hybrid tehnology) care, graţie unui motoraş electric, produce doar 109g/kmCO2, urmând ca în scurt timp să scadă la 99g/km. M-au impresionat şi anumite […][...]

Paris 2010 – Chevrolet
Bogdan Grigorescu   Noutati
Probabil cel mai tineresc stand a fost cel al americanilor de Chevrolet. Un DJ şi-a instalat platanele pe un Spark răsturnat (ingenios şi de mare efect). Apoi o gamă completă de maşini, de la cele mai economice la cele angrenate în competiţiile de GT-uri: Spark, Aveo, Cruze, Orlando, Camaro, Cruze WTCC şi Corvette Le Mans […][...]