Test Drive



Mini Clubman S
Bogdan Grigorescu   Test Drive
Se spune ca fiecare dintre noi ar face fata unei cantitati de 1mg de adrenalina in situatii critice. Dar daca secunda de secunda, timp de 20 de minute esti bombardat cu o tona de adrenalina? Daca relatia dintre tine si sosea devine mai intima decat cea cu propria-ti persoana? Daca ai baut un litru de […][...]

Renault Laguna dCi
Bogdan Grigorescu   Test Drive
Merveilleux „Numiti în 5 secunde tot atâtea simboluri galice.” Daca ati primi o astfel de provocare, ce ati raspunde? Probabil: Turnul Effel, cocosul galic, Champs Elysees si Edith Piaf. Bine, si ultimul? Nu, nu ultimul. Primul. Aproape sigur, primul simbol al Frantei este Renault. De ce? Pentru ca timp de cateva decenii, Renault a avut […][...]

Kia Picanto 1.1CRDi
Bogdan Grigorescu   Test Drive
Prima dată am dat nas în nas cu Picanto în 2004, prin Germania. Am rămas plăcut surprins de designul micuţei coreene: prin unele artificii, maşina pare a avea dimensiuni mai mari decât în realitate. Farurile şi proiectoarele de ceaţă sunt „împinse” către extremităţile caroseriei, iar masca este îngustă. Acestea, împreună cu ecartamentul faţă mărit, dau […][...]

FIAT Albea II 1.4i
Bogdan Grigorescu   Test Drive
De când lumea şi Pământul (de fapt, doar de vreo 50 de ani), producătorii auto au o ofertă extrem de diversificată în funcţie de fiecare piaţă auto în parte. De exemplu, în timp ce europenii se delectează cu Passat, Golf şi Polo, Vw produce în America Centrală şi de Sud modele practic necunoscute nouă, precum […][...]

Chevrolet Epica 2.0i
Bogdan Grigorescu   Test Drive
Noul vârf de gamă Chevrolet este în România. De aceea, am incercat sa obtinem un test cu Epica, însă nu ştiam că vom reusi atât de repede. Am sunat la General Motors Romania, am primit confirmarea şi în cel mai scurt timp eram în parcarea sediului Chevrolet-Opel gata de test. Primul aspect remarcat a fost […][...]

Chevrolet Captiva 2.0D
Bogdan Grigorescu   Test Drive
General Motors are o tradiţie de câteva zeci de ani în producerea de tot-terenuri. Mari, excesiv de puternice, încăpătoare, cu abilităţi de căţărător deosebite. Bărbăteşti, aproape brutale, incompatibile cu termeni precum „autostradă”, „economie” sau „eleganţă”. Toate acestea până în anii ’90, când ceva s-a întâmplat la nivel mondial. S-a numit atunci sec „globalizarea industriei auto”. […][...]

Alfa Romeo GT 1.9JTD
Bogdan Grigorescu   Test Drive
Când am primit vestea, am fost încântat peste măsură: 1.000 km la volanul unei Alfa Romeo. Când începusem să-mi conturez în minte itinerariul – a doua bombă: modelul pe care urma să-l testez era noul GT, adică cea mai rapidă maşină construită vreodată de torinezi. De două ori super! Deja mă vedeam tăind virajele de […][...]

Alfa Romeo 159 2.4JTDM
Bogdan Grigorescu   Test Drive
2006 reprezinta pentru Alfa Romeo anul in care intra in segmentul premium al clasei medii cu un model exceptional. Elitei formata din BMW Seria 3, Mercedes C-Klasse, Audi A4, Honda Accord si Toyota Avensis i se alatura Alfa 159. Cel mai important lucru este ca italienii n-au facut greseala sa construiasca o replica a Seriei […][...]

Test FIAT Croma 1.9 Mjet
Bogdan Grigorescu   Test Drive
 Cu ocazia SIAB 2005, Auto Italia a lansat pe piaţa din România noul FIAT Croma. Platforma poartă numele de cod “Epsilon” şi este comună cu cea a modelelor Opel (Vectra si Signum) şi Saab 9-3. Cu toate acestea, Croma este mai mare decât oricare dintre „surorile” sale, FIAT pretinzând că este cea mai spaţioasă maşină […][...]